سفارش تبلیغ
صبا ویژن























طلیعه صبح

سلام

این چند وقت که بحثهای انتخاباتی داغه آدم بعضی حرفها میشنوه که شاخ در میاره و بعضی ها طوری صحبت می کنند که آدم باورش بشه شب روزه!!!

نمی دونم آیا رای اوردن برای بعضی ها اینقدر مهمه و البته شاید منفعت آوره که حاضرند به خاطرش حقایق را کتمان کنند و باطل رو حق جلوه بدن؟؟؟

البته بر همه واضح و مبرهن است که آقایانی که آمده اند برای این وارد صحنه شده اند که احساس تکلیف کردند و لابد دیدند که باید شخصا وارد میدان شوند و  خود ریاست رو به عهده بگیرند!

حضرت علی علیه السلام فرمود : « مرد زیر زبانش مخفیه » یعنی این که  تا حرف نزده شناخته نمی شه!

برای ما نسل دومی ها که البته خیلی هم دهه های پیش رو هنوز فراموش نکردیم شاید سنگین باشه و بعضی ها بخواهند با برجسته کردن خودشون و اصحاب و اعوانشون رای جمع کنند... والا قبل از این که بیان حرف بزنند بیشتر روشون حساب باز کرده بودیم تا حالا که به لطف   صدا و سیمای محترم حرفها رو می شنویم و دنبال می کنیم.

دیشب در گفتگوی ویژه خبری معرفی کاندیداها متاسف شدم که پیشرفت های هسته ای رو که در این 8 ساله انجام شده به اسم خودشون می خواستن ثبت کنند . ما هنوز فراموش نکردیم که چقدر اون زمان تعلیق داشتیم و چقدر تهدید و تحقیر شدیم... اصلا انگار با شمشیر وارد استودیوم شده بودند . معلوم می شه آقایان برای اهداف دیگه ای وارد شدن! شما خیلی واردی چرا وقت ملت رو می گیرید ؟ برنامه هاتون رو اعلام  کنید؟ چرا با کینه توزی و تحقیر ( مجری و رییس مجری به قول خودشون) می خواین پیش ببرید؟  و بعد هم ادعای انتقاد پذیری دارید...اون هم از آخر جلسه که کلید نشون مردم می دید؟   الان بهتر شماها رو شناختیم.

 

ملت ما فهیم است و دانا... دیگر گوش مردم از شعار ها ی توخالی پر است.... آن کاندیدایی که می خواهد به سرعت همه مشکلات را حل کند و قول می دهد مناسب نیست.... اما آن که برنامه و فکر دارد پیروز میدان خواهد شد . به حول و قوه الهی...

 

/// زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس هشتم شورای اسلامی هم درباره "قرارداد سعد آباد" در دولت اصلاحات می گوید، در زمان دولت خاتمی بیانیه سعد‌اباد ایران را متعهد کرد که 10 سال غنی‌سازی اورانیوم را متوقف کند البته گفتن این نکته هم جالب است که جک استراو وزیر امورخارجه انگلیس در همان جلسه‌ای که بیانیه منعقد شد آنقدر موقعیت تیم وقت ایران را خوار می‌دید که پای خود را با کفش روی میز مذاکره گذاشته بود از این رو جوانان ایران جلوی کاخ سعدآباد دراز کشیدند و گفتند اگر تن به این قرارداد بدهید باید ماشین‌های خارجیان از روی ما عبور کنند این در حالی است که ما امروز شاهد آن هستیم که غرب ایران را کشوری هسته‌ای می‌داند./// به نقل از جهان نیوز
             
                                                                                      http://jahannews.com/vdcgwy9xtak97w4.rpra.html


نوشته شده در سه شنبه 92/3/7ساعت 1:2 عصر توسط شکیبا| نظرات ( ) |