سفارش تبلیغ
صبا ویژن























طلیعه صبح

سلام دوستان

  گفت آلودگی هوا صاحب ندارد هر کسی گردن دیگری می اندازد و البته که خیلی از مسایل کشور هستش که متولی نداره و این نهاد و اداره به عهده آن نهاد و اداره و ارگان می اندازه و آخرش هم این کشمکش ها هیچ نتیجه ای نداره...

  البته بنده اذعان دارم که امروز مشکل اقتصادی یکی از مهمترین مشکلات اقتصادی کشور هست که خیلی چیزهای دیگه مثل مسکن و اشتغال و ازدواج و ساده تر بگم قدرت خرید مردم رو تحت الشعاع قرار داده اما چقدر دلم می خواست یکی این وسط بگه آقا این قدر که الان مشکلات فرهنگی  گریبانگیر خانواده های ایرانی شده و دارن استحاله میشن و نظام خانواده ها در خطر هستش آیا باز هم مشکلات اقتصادی ظهور و بروز داره...البته من نمی خوام بگم مسایل اقتصادی مهم نیست چرا که فقر و فساد با هم توامند ... اما آیا الان خیلی از خانواده ها هم هستن که تقریبا از لحاظ مادی بی نیاز هستن اما هم چنان درگیر مسایل فرهنگی هستن!!!

هر دولتی اومد مشغول یک سری مسایل شد اما چیزی که همه از اون غفلت کردن وضعیت نابسمان فرهنگی است....

در هر کوی و برزن که قدم می زنی متاسفانه شاهد بی عفتی ها و بی حیایی ها هستیم...قبلا از بد حجاب سخن می گفتیم و اینک از کشف حجاب!!! گویا تا وقتی دولت خود اعتقاد جدی به اصلاح وضعیت موجود نداشته باشه هیچ اتفاقی نمیفته .... ا از وضع جامعه و سینما را هم که چه عرض کنم، فیلم هایی که ترویج روابط نامشروع می دهند و عادی سازی روابط و .... این از وضع اینترنت که به راحتی همه خوراکی حتی خوراک مسموم در دسترس جوانان و نوجوانان است و متاسفانه هر دولتی به هر علتی فرهنگسازی را بهانه می کند و هیچ برنامه عملیاتی و فرهنگی نمی گذارد.... زمانی از خواب بیدار می شویم که این نسل جدید والدین فردا بشوند و چه فرزندانی تربیت کنند؟؟؟

آن وقت اگر ایرانی در رفاه کامل باشد اما فرهنگ ایرانی اسلامیش بر باد رفته باشد آیا جامعه ما همان جامعه غیور و مسلمان خواهد بود؟

ایرانی پرچمدار بیگانه


نوشته شده در یکشنبه 92/3/12ساعت 7:38 عصر توسط شکیبا| نظرات ( ) |