سفارش تبلیغ
صبا ویژن























طلیعه صبح

بعد از سلام و احوال پرسی و تبریک عید!گل تقدیم شما

مسلمانی!شیعه ای! اثنی عشری هستی! جمعیت کره زمین الان چند نفره؟ حدود 7 میلیارد نفر که حدود 1.5 میلیاردش مسلمان هستند! حدود 220 میلیون شیعه هستند!

بگذریم که من شیعه اسمی چقدر گفتار و کردارم رنگ تشیع داره!

دیروز مسلما خیلی از ما و شما دوست داشتیم که دعای عرفه شرکت کنیم خیلی هامون توفیقشو پیدا کردیم و بعضی هامون نه! اما اونهایی که پیدا نکردند باید ببینن آیا قصور از کم همتی شان بوده یا تغییر مذاقشان یا از اینکه مشغول انجام وظیفه دیگه ای بودن!

می گن اگه کسی رو خدا شب قدر نبخشید باید منتظر روز عرفه باشه! نمی دونم تا حالا متوجه شدید می خوام چی بگم یا نه؟

راستش ما خیلی وقت ها دلمون می خواد خیلی کارها رو انجام بدیم اما یه برنامه ای پیش میاد و میزینه برنامه هامون رو نقش بر آب می کنه! مثلا می خواسته بره دعا دیده یکی از افراد خانواده ش بیمارند با اوقات تلخی خونه را ترک کرده  اما  چون عشق دعا توی سرش بوده توجه نکرده و تنهاش گذاشته یا مثلا  داشته دعا می خونده بچه اش از خواب بیدار شده و مامانه با غرولند و بد و بیراه گفتن به طفل بینوا  دست از دعا خوندن برداشته یا مثلا بابا می خواسته دعا بخونه بچه اش هی می پریده روی سر و گردنش اون هم یک کتک جانانه زده به بچه ی بینوا و ...

راستی ما چقدر در کارهامون خدا رو در نظر داریم و چقدر نفسمون رو! یه حسابی بکنید حالا! ببینید حساب نفسمون چند درصده حساب خدا چند درصده؟؟؟!

چرا نمی تونی از دعا دست برداری راحت راحت راحت ! به خاطر خدا و به خواسته اون گوش بدی؟ خوب معلومه دیگه این نفس سرکشه که نمی ذاره راحت تصمیم بگیری! اسیر دعات کرده در هر حال اسیر خودشی به عبارتی!!! امان از خطوات شیاطین که هر کی رو با امیال خودش دنبال خودش می کشه!

             راستی مگه نگفتن که مومن آزاده است و اسارت ندارد ؟

                                          بیا و همین حالا تا شام عید به پایان نرسیده به خودت و خدا بگو فقط به خاطر تو!

             و به قول شهید همت؛ ظرف می شویی برای رضای خدا! نماز می خونی برای رضای خدا! هر کاری می کنی برای رضای خدا!!! 


نوشته شده در دوشنبه 90/8/16ساعت 7:37 عصر توسط شکیبا| نظرات ( ) |

سلام دوستان !

یه فیلمه راجع به فرق انحرافی ! واقعا تکان دهنده اس. ببینید!  

 


نوشته شده در سه شنبه 90/8/10ساعت 10:27 صبح توسط شکیبا| نظرات ( ) |