سفارش تبلیغ
صبا ویژن























طلیعه صبح

با پیروزی دکتر محمود احمدی نژاد در عرصه جنگ نرم انتخابات دهم ریاست جمهوری، بسیاری از کسانی که خود را صاحب این انقلاب و نظام می دانستند بیش از پیش خود را به آحاد ملت شناساندند و با رفتارها و گفتارهایشان ثابت کردند آن تصوری که از آن ها داشتیم به خطا بود...  وقت آنست که پس از گذشت 30 سال از انقلاب بازنگری دیگری در شناخت مدعیان انقلاب و ادامه دهندگان راه امام داشته باشیم.

آیا راه امام اینست که با پیروزی یک نفر از میان چند کاندیدای ریاست جمهوری به رای ملت احترام نگذاریم و چون نتیجه مخالف انتظارهای واهیمان بوده،انتخابات را مخدوش بنامیم. چه قدر مضحک است دلایل اینان برای مخدوش بودن انتخابات!!! آیا به راستی این ها در دانشگاه تحصیلاتی دارند که این قدر عامیانه همه را به تقلب متهم می کنند؟ آیا اینان نبودند که مدعی اخلاق بودند؟ همین ها نبودند که دیروز بر قانون مداری اصرار می کردند و امروز مظهر بی قانونی شده اند؟
 آیا اینان که خود را افراد انقلابی و متعهد می پندارند خود و تمامی نیرویشان را برای انقلاب علیه انقلاب 30 سال پیش بسیج کرده اند؟ معنای انقلابی بودنشان را هم فهمیدیم!!! دست در دستان پلید دشمن و هم صدایی با آن ها؟! جای تعجبی نیست که موضع خود را نسبت به اغتشاشات اخیر اعلام نکرده اند... چرا که...
ای کاش کمی غرور و خود شیفتگی را به کناری می گذاشتید و ملعبه این و آن نمی شدید ای خودباختگان خود فروخته!
و متاسفانه عده ای هم ساده لوحانه با اشارات رسانه های خارجی با اینان هم نوا شده اند... آیا بهتر نیست کمی بیندیشید و بی جهت گوش به فرمان ماهواره ها و رادیوهای بیگانه نباشید، آیا آن ها حقیقتا بر احوال ما دل می سوزانند یا با تحمیق ما سعی بر رسیدن به اهداف شوم خود دارند هم چنان که در برخی کشورهای همسایه شاهد آن هستیم، آن ها منتظر به تاراج رفتن آزادی ما استقلال و عزت ما هستند.
آری!
روزی خواهد آمد که همه ما در پیشگاه الهی محاکمه خواهیم شد ،آن روز دور نیست... چرا که خداوند فرمود:
         اقترب للناس حسابهم و هم فی غفلة معرضون  
                                                 برای مردم حسابشان نزدیک شده است و آنان در بی خبری رویگردانند
 


نوشته شده در چهارشنبه 88/3/27ساعت 6:25 عصر توسط شکیبا| نظرات ( ) |

به شکر خدا انتخابات هم به خیر گذشت، فراموش نمی کنم توی این دو سه هفته اخیر یک شب خواب خوش نرفتم، نه تنها من، خیلی ها مثل من بودند،تا ساعت 2 و 3 نصف شب سر و صدای هواداران کاندیداها در فضای کوچه خیابون ها طنین انداز بود... یکی نبود به اینا بگه آخه این دیگه چه سبک طرفداریه؟! به اسم حمایت مردم آزاری می کنید، چه صحنه هایی که ندیدیم و چه رفتارهای غیر معقولی که از بعضی ها سر نزد!

فقط یک کلمه می خوام بگم، این که:
                                                        در همه احوال خدا را در نظر داشته باشیم.


نوشته شده در یکشنبه 88/3/24ساعت 1:3 عصر توسط شکیبا| نظرات ( ) |

مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ):

من ازهمه دولتهای قبل حمایت کرده ام اما دولت نهم ویژگیها وشاخصه هائی دارد که بطورخاص ازایشان حمایت می کنم . ایشان دارای شخصیت انقلابی ,دانشمند,مدیری شایسته وکارآزموده ,ساده زیست ,دارای سوابق مجاهدت صادقانه ,شخصی صریح , قاطع وصادق ,متعهدبه خدمتگزاری ورفع محرومیت ومبارزه بافساد,پای بند به اسلام وآرمانهای امام ونقلاب ومنش مردمی می باشد.


نوشته شده در سه شنبه 88/3/12ساعت 12:59 عصر توسط شکیبا| نظرات ( ) |